Rodzinne wakacje na kempingu
i podróże po Europie

Strona główna > Współpraca / cooperation

POZNAJMY SIĘ!

Jesteśmy trzyosobową rodzinką w składzie Ola, Tomek i Michał. Sporo podróżujemy po Europie i jesteśmy ekspertami od europejskich kempingów! Uważamy, że nie ma lepszej miejscówki na rodzinne wakacje ?

Nudnemu zwiedzaniu mówimy NIE! Każde miejsce zwiedzamy według naszego autorskiego sposobu.  W Barcelonie pomagaliśmy salamandrze odzyskać kolory, w Dubrowniku szukaliśmy skarbów, w Wenecji elementów maski weneckiej, a w Arles tropiliśmy złodziei słoneczników. Na bazie tego pomysłu wydaliśmy własne przewodniki dla dzieci.

Uwielbiamy gry miejskie. W wolnym czasie szalejemy na rollercoasterach w parkach rozrywki.

NASZE PROJEKTY

Na portalu promujemy miasta, regiony i atrakcje, które sami przetestowaliśmy. Podpowiadamy gdzie pojechać, co warto zobaczyć i z których atrakcji skorzystać. Współpracujemy z organizacjami turystycznymi, miastami i właścicielami atrakcji turystycznych, w tym z największymi parkami rozrywki w Polsce (Energylandia, Legendia) i  w Europie (Europa Park, Gardaland, Legoland).

Portal jest też miejscem, gdzie dzielimy się z Czytelnikami pomysłami na zwiedzanie z dziećmi bez marudzenia. Pokazujemy jak zamienić nudne zwiedzanie w super przygodę. Wydaliśmy “NiezbędnikiPoszukiwacza Przygód”, serię przewodników dla dzieci po największych polskich miastach.

Jako eksperci od kempingów  współpracujemy z najlepszymi kempingami w Europie, przygotowując zdjęcia i filmy pokazujące kempingi na rynku polskim.

Współpracujemy również z touroperatorami. Dla największego europejskiego touroperatora  Vacansoleil Camping Holidays oraz jego przedstawicielem w Polsce –  Vacansoleil Polska przygotowaliśmy  cykl ponad 70 filmów promujących wakacje na kempingu i regiony turystyczne oraz tysiące profesjonalnych zdjęć przedstawiających atrakcje kempingów i okolicy. Dla Eurocamp Polska przygotowywaliśmy kampanię „Testujemy Eurocamp" oraz wspólnie przeprowadziliśmy szereg konkursów dla naszych Fanów na FB.

Zajmujemy się organizacją gier miejskich. Specjalizujemy się w eventach dla dzieci i grach rodzinnych. Gry organizowaliśmy m.in. na zlecenie NATIONAL GEOGRAPHIC POLSKA, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego,  Międzynarodowych Targów Turystycznych we Wrocławiu, TT Warsaw, Urzędów Miast i Gmin czy Festiwalu Podróżniczego “Równoleżnik Zero”.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

Wspólnie zrobimy fajne projekty. Nietuzinkowych pomysłów nam nie brakuje. Z wielką przyjemnością odwiedzimy Twój region, atrakcję czy kemping. Zrobimy profesjonalne filmy i zdjęcia (w tym z drona), opiszemy i dodamy Twój kemping do naszej bazy czy miejsc wartych zobaczenia. Przetestujemy sprzęt, obejmiemy patronatem medialnym wydarzenie, zorganizujemy grę miejską czy opowiemy o podróżach.

Napisz lub zadzwoń do nas: